Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce

Show full item record

No preview available
Title: Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Author: Vejlupková, Natálie
Advisor: Šefčík, Vladimír
Abstract: Bakalářské práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Prostějova, přičemž důraz je kladen především na přítomnost šesti obchodních řetězců Tesco, Interspar, Kaufland, Pen-ny Market, Billa a Lidl. Mezi hlavní cíle patří tyto řetězce porovnat, na základě hodnocení zákazníků, zjistit, podle kterých kritérií se tito zákazníci rozhodují při výběru prodejny, a zároveň porovnat zákazníky nakupující v těchto obchodních řetězcích. K dosažení těchto cílů slouží vlastní výzkum mezi obyvateli města Prostějova.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13816
Date: 2010-05-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 15551


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vejlupková_2010_bp.pdfBlocked 8.617Mb PDF
vejlupková_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
vejlupková_2010_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account