Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šefčík, Vladimír
dc.contributor.author Vejlupková, Natálie
dc.date.accessioned 2010-07-20T03:52:51Z
dc.date.available 2010-07-20T03:52:51Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13816
dc.description.abstract Bakalářské práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Prostějova, přičemž důraz je kladen především na přítomnost šesti obchodních řetězců Tesco, Interspar, Kaufland, Pen-ny Market, Billa a Lidl. Mezi hlavní cíle patří tyto řetězce porovnat, na základě hodnocení zákazníků, zjistit, podle kterých kritérií se tito zákazníci rozhodují při výběru prodejny, a zároveň porovnat zákazníky nakupující v těchto obchodních řetězcích. K dosažení těchto cílů slouží vlastní výzkum mezi obyvateli města Prostějova. cs
dc.format 53 s., 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 9035687 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject obchodní řetězec cs
dc.subject marketing cs
dc.subject kritéria zákazníků cs
dc.subject rozhodovací proces zákazníků cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject supermarket chain en
dc.subject marketing en
dc.subject customer criteria en
dc.subject decision-making process of customers en
dc.subject buying behavior en
dc.title Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce cs
dc.title.alternative Criteria for selection customer stores - commercial chain en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zemánek, Pavel
dc.date.accepted 2010-06-14
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the buying habits of the population Prostějov, with an emphasis on the presence of six supermarket chains Tesco, Interspar, Kaufland, Penny Market, Billa and Lidl. The main objectives are to compare the strings, based on assessments of customers to determine what criteria are these customers decide when choosing a shop, and also to com-pare the customers buying these chain stores. To achieve these objectives, serve its own research among the inhabitants of the city Prostějov. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/104 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15551
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade A
local.subject řízení vztahů se zákazníky cs
local.subject zákazníci cs
local.subject customer relationship management en
local.subject customers en


Files in this item

Files Size Format View
vejlupková_2010_bp.pdfBlocked 8.617Mb PDF View/Open
vejlupková_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
vejlupková_2010_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account