Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik
Author: Semelová, Zuzana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných interne-tových prodejců pneumatik. Internet změnil svět a lidé se s ním setkávají a pracují každý den. Ovlivňuje mimo jiné také dění v obchodu a marketingu. Tato práce pojednává o významu Internetu v marketingu a marketingové komunikaci a ukazuje, jak konkrétní internetové obchody využívají jeho nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13877
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 16764


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
semelová_2010_bp.pdf 3.051Mb PDF View/Open
semelová_2010_vp.doc 63Kb Microsoft Word View/Open
semelová_2010_op.pdf 344.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account