Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Semelová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-20T04:23:34Z
dc.date.available 2010-07-20T04:23:34Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13877
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných interne-tových prodejců pneumatik. Internet změnil svět a lidé se s ním setkávají a pracují každý den. Ovlivňuje mimo jiné také dění v obchodu a marketingu. Tato práce pojednává o významu Internetu v marketingu a marketingové komunikaci a ukazuje, jak konkrétní internetové obchody využívají jeho nástrojů. cs
dc.format 67 cs
dc.format.extent 3199406 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing na internetu cs
dc.subject "kamenný obchod" cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject elektronické obchodování cs
dc.subject Internet en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject internet marketing en
dc.subject "brick shop" en
dc.subject e-shop en
dc.subject e-commerce en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik cs
dc.title.alternative Analysis of the marketing communication of selected online retailers of tires en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mahdalík, Vít
dc.date.accepted 2010-06-09
dc.description.abstract-translated The main aim of my baccalaureat work is an analysis of marketing communication of cho-sen internet distributors of tyres. The Internet changed the World and people uses it and works with it every day. It determi-nates events in marketing and business as well. This bachelor work tells about the importance of the Internet in marketing and marketing communication and shows, how concrete e-shops uses its tools. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16764
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
semelová_2010_bp.pdf 3.051Mb PDF View/Open
semelová_2010_vp.doc 63Kb Microsoft Word View/Open
semelová_2010_op.pdf 344.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account