Analýza uvedení nových obalů na trh firmou KART Zlín, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza uvedení nových obalů na trh firmou KART Zlín, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza uvedení nových obalů na trh firmou KART Zlín, s.r.o.
Author: Pešková, Veronika
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Téma bakalářská práce je Analýza uvedení nových obalů na trh firmou Kart Zlín, s.r.o., nový obal představuje kartonový obal na pizzu. Tato práce je rozčleněna do dvou částí. První je zaměřena na teorii, jsou zde charakteristiky analýz jako je SLEPT, Porterova a SWOT, dále mimo jiné segmentace trhu. V druhé části, tedy praktické, je představena fir-ma, její historie, portfolio. Tato část zahrnuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě analýz navrhnu doporučení pro uvedení nových obalů firmy Kart na trh včetně vstupu na zahraniční trhy. Výsledkem praktické části je sestavení doporučení a návrhů, které jsou následně podrobeny nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13946
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 16715


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pešková_2010_bp.pdf 2.268Mb PDF View/Open
pešková_2010_vp.doc 63Kb Microsoft Word View/Open
pešková_2010_op.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account