Vstup značky Tiger na Český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vstup značky Tiger na Český trh

Show full item record

No preview available
Title: Vstup značky Tiger na Český trh
Author: Konečná, Žaneta
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vstupu firmy na zahraniční trh. V teoretické části práce se autorka zabývá marketingem na mezinárodním trhu a také formuluje specifika interkulturního marketingu. Cílem práce je analyzovat vnímání produktů obchodního řetězce Tiger, zvažující vstup na český trh, českým spotřebitelem. V praktické části autorka využívá teoretického základu pro charakteristiku firmy Tiger, analýzy její konkurence a pozornost věnuje specifikům českého spotřebitele. Následně provede průzkum, kterým zjišťuje, jak spotřebitelé hodnotí produkty Tiger v jednotlivých kategoriích. Konfrontací primárních a sekundárních informací zjišťuje autorka, jak by český spotřebitel vnímal produkty Tigeru a podá firmě návrhy a doporučení ohledně vstupu na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30465
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 36886


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
konečná_2014_dp.pdf 2.286Mb PDF View/Open
konečná_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
konečná_2014_op.doc 157Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account