Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.

Show full item record

No preview available
Title: Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Author: Slaběňáková, Radka
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace při uvedení nového produktu "A Day OUT at the Wells'q na anglický trh. Produkt je nehmatatelná služba - propagace turismu v Tunbridge Wells, což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Produkt je propagován jako balík atrakcí, prodávaný za snížené vstupné a bude zaveden v létě roku 2010. Teoretická část práce popisuje pojem cestovního ruchu, destinace a marketingového mixu v cestovním ruchu s důrazem na marketingovou komunikaci. Analýza prezentuje současnou marketingovou komunikaci města Tunbridge Wells, která je v poslední části rozpracována do podoby rozsáhlé komunikační kampaně za účelem propagace balíku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14066
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 15362


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
slaběňáková_2010_dp.pdf 2.150Mb PDF View/Open
slaběňáková_2010_vp.doc 67Kb Microsoft Word View/Open
slaběňáková_2010_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account