Fenomén Harry Potter jako předmět zájmu sociálního pedagoga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Fenomén Harry Potter jako předmět zájmu sociálního pedagoga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vavřík, Michal
dc.contributor.author Frýbová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-20T18:19:24Z
dc.date.available 2010-07-20T18:19:24Z
dc.date.issued 2010-04-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14441
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je sociálně pedagogická souvislost s fenoménem zvaným Harry Potter. Dílo o Harry Potterovi patří v dnešní době k jednomu z nejvyhledávanějších, svědčí o tom počty prodaných kusů knih a dlouhé fronty před kiny na každé nové filmové ztvárnění příběhu o kouzelnickém učni. Nabízí se otázka, zda tento fenomén přivede dnešní děti zpět k častějšímu čtení knih, zda v dětech probudí představivost a pomůže jim skrytě k lepší vzdělanosti díky této pravidelné četbě. Ve své bakalářské práci se zaměřím také na charakteristiky jednotlivých postav, na děj příběhu. cs
dc.format 53 s., 2 s. příloh cs
dc.format.extent 328805 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: Harry Potter cs
dc.subject televize cs
dc.subject internet cs
dc.subject dětské čtenářství cs
dc.subject kladná postava cs
dc.subject záporná postava cs
dc.subject Keywords: Harry Potter en
dc.subject TV en
dc.subject internet en
dc.subject children?s reading en
dc.subject positive character en
dc.subject villain en
dc.title Fenomén Harry Potter jako předmět zájmu sociálního pedagoga cs
dc.title.alternative Phenomenon Harry Potter like a object of interest for social pedagogue. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dolák, Antonín
dc.date.accepted 2010-06-15
dc.description.abstract-translated The theme of this work is related to socio-educational phenomenon called Harry Potter. Work on Harry Potter is today one of the most, show that the number of units sold books and long queues at cinemas before each new movie rendition of the story of the magical apprentice. The question arises whether this phenomenon will bring today?s kids back to reading books more often, whether in the imagination of children and help them secretly to a better education thanks to the regular reading. In my dissertation work with a focus on describing the figures who plot of the story. en
dc.description.department Katedra společenských věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14533
dc.date.assigned 2009-04-30
utb.result.grade B
local.subject Potter, Harry (fiktivní postava) cs
local.subject Potter, Harry (fictional character) en


Files in this item

Files Size Format View
frýbová_2010_bp.pdf 321.0Kb PDF View/Open
frýbová_2010_vp.zip 15.56Kb Unknown View/Open
frýbová_2010_op.doc 32Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account