Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě P. O. S., a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě P. O. S., a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě P. O. S., a.s.
Author: Krkoška, Jan
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tématem diplomové práce je Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě POS Otrokovice, a.s. Cílem je získání teoretických poznatků o systému řízení vztahů se zákazníky, analýza současného stavu ve společnosti a projekt zavedení konkrétního CRM řešení. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. Analytická část se zabývá analýzou společnosti POS Otrokovice, a.s., konkurence, zákazníků a způsobu zpracovávání informací o zákaznících. V projektové části je vybrán konkrétní CRM systém a projekt jeho zavedení. Na závěr jsou zhodnoceny přínosy pro společnost POS Otrokovice, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1466
Date: 2006-05-09
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 3666


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krkoška_2006_dp.pdfBlocked 1.562Mb PDF
krkoška_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
krkoška_2006_op.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account