Analýza zákazníků firmy Hanácká kyselka, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků firmy Hanácká kyselka, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza zákazníků firmy Hanácká kyselka, s.r.o.
Author: Škrabanová, Alena
Advisor: Dohnalová, Zuzana
Abstract: Cílem bakalářské práce je analýza zákazníků, která má vliv na pozici firmy na trhu. Je dů-ležitým ukazatelem při porovnávání s konkurencí a schopnost firmy udržet si stabilní místo na trhu. Tato práce obsahuje teoretickou část, která čerpá z literárních pramenů. Pojednává o marketingu, řízení vztahů se zákazníky a nástrojů manažerů pro analýzu což jsou BCG matice, životní cyklus výrobku a dotazník pro marketingový výzkum. Praktická část začíná charakteristikou firmy Hanácká kyselka, s.r.o. a jejich produktů. Potom následuje analýza zákazníků, kteří odebírají pravidelně minerální vodu. V poslední části je vyhodnocení do-tazníku a z toho vyplývající závěry a doporučení pro firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14680
Date: 2010-08-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 17621


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
škrabanová_2010_bp.pdfBlocked 3.277Mb PDF
škrabanová_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
škrabanová_2010_op.doc 67Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account