Projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.
Author: Mišáková, Petra
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s. Nejprve je zpracována literární rešerše na téma marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury na zadané téma. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování části analytické, kde je provedena analýza PESTE a analýza SWOT, která je zaměřená na marketingovou komunikaci ve společnosti. V analytické části jsou také popsány základní charakteristiky společnosti včetně produktového portfolia. V projektové části je řešený projekt týkající se reklamy, posílení image společnosti u široké veřejnosti a návrhy na zdokonalení marketingové komunikace ve společnosti vyplývající z analytické části. V závěru projektové části je zpracována podrobná nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14974
Date: 2011-05-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21228


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mišáková_2011_dp.pdf 1.688Mb PDF View/Open
mišáková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
mišáková_2011_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account