Projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Mišáková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T03:15:38Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T03:15:38Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14974
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s. Nejprve je zpracována literární rešerše na téma marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury na zadané téma. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování části analytické, kde je provedena analýza PESTE a analýza SWOT, která je zaměřená na marketingovou komunikaci ve společnosti. V analytické části jsou také popsány základní charakteristiky společnosti včetně produktového portfolia. V projektové části je řešený projekt týkající se reklamy, posílení image společnosti u široké veřejnosti a návrhy na zdokonalení marketingové komunikace ve společnosti vyplývající z analytické části. V závěru projektové části je zpracována podrobná nákladová a riziková analýza. |
cs |
dc.format |
97 s. (117 253 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1770765 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing communication in the company Iveco Czech Republic, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Jaromír |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing communications company Iveco Czech Republic, a.s. First prepared a literature review on the topic of marketing communication in which it is drawn from the czech and foreign literature on a given topic. The theoretical part is used as the basis for the analytical process, where PESTE analysis and SWOT analysis which focuses on marketing communications in company. The analytical section also describes the basic characteristics of company, including the product portfolio. The project is part of the project on advertising, reinforcing the company's image among the general public, and suggestions for improvement of marketing communication in company, resulting from the analytical part. At the end of the project is preparing detailed cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21228
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account