Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan

Show full item record

No preview available
Title: Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan
Author: Juřenová, Eva
Advisor: Atcheson, Hana
Abstract: ABSTRAKT První část této bakalářské práce si klade za cíl zmapovat vývoj demarketingových strategií a aktivit. Poukázat na to, že ač je pojem ?demarketing? pojmem relativně neznámým, jeho působení lze využít v mnoha oblastech obchodní i neziskové sféry. Právě neziskové sféře a oblasti sociální reklamy se věnuji v analytické části. Analytická část se zabývá Australskou a Americkou kampaní proti kouření. Jednotlivé kampaně jsou popsány a analyzovány. V závěru práce jsou tyto projekty na základě zjištěných skutečností vyhodnoceny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15001
Date: 2011-05-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 19532


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
juřenová_2011_bp.pdf 1.377Mb PDF View/Open
juřenová_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
juřenová_2011_op.zip 14.85Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account