Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Author: Kinclová, Hana
Advisor: Kressová, Petra
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků hotelu CENTRO Hustopeče a.s. Cílem práce je analyzovat celkovou spokojenost zákazníků a zjistit, jaký je jejich názor na možnou výstavbu wellness centra. Teoretická část se zabývá spokojeností zákazníků, marketingem služeb a konkrétními kroky marketinkového výzkumu. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu spokojenosti zákazníků a jejich názoru na wellness centrum. Na základě získaných poznatků autor dává doporučení, která mohou pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15049
Date: 2011-05-04
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 19536


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kinclová_2011_bp.pdf 1.172Mb PDF View/Open
kinclová_2011_vp.zip 14.96Kb Unknown View/Open
kinclová_2011_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account