Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kressová, Petra
dc.contributor.author Kinclová, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-09T04:02:11Z
dc.date.available 2012-03-09T04:02:11Z
dc.date.issued 2011-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15049
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků hotelu CENTRO Hustopeče a.s. Cílem práce je analyzovat celkovou spokojenost zákazníků a zjistit, jaký je jejich názor na možnou výstavbu wellness centra. Teoretická část se zabývá spokojeností zákazníků, marketingem služeb a konkrétními kroky marketinkového výzkumu. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu spokojenosti zákazníků a jejich názoru na wellness centrum. Na základě získaných poznatků autor dává doporučení, která mohou pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 52 s. (67 429 znaků) cs
dc.format.extent 1229052 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject průzkum pomocí dotazníků cs
dc.subject customers' satisfaction en
dc.subject service marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svobodová, Dagmar
dc.date.accepted 2011-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on customers' satisfaction in hotel CENTRO Hustopeče a.s. The aim of thesis is to analyze overall customers' satisfaction and to find out their opinion about possible building of wellness centre. The theoretical part deals with customers' satisfaction, service marketing and particular steps of marketing research. The practical part includes the introduction of company and the survey of customers' satisfaction and their opinion about wellness centre. Based on acquired findings, the author gives recommendations that should help to increase customers' satisfaction. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19536
dc.date.assigned 2011-02-01
utb.result.grade C
local.subject hotelnictví cs
local.subject hotel-keeping en


Files in this item

Files Size Format View
kinclová_2011_bp.pdf 1.172Mb PDF View/Open
kinclová_2011_vp.zip 14.96Kb Unknown View/Open
kinclová_2011_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account