Projekt komunikační strategie firmy Fides Agro, spol. s r. o. zaměřený na podporu konzumace českých mléčných výrobků a mléka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie firmy Fides Agro, spol. s r. o. zaměřený na podporu konzumace českých mléčných výrobků a mléka

Show full item record

No preview available
Title: Projekt komunikační strategie firmy Fides Agro, spol. s r. o. zaměřený na podporu konzumace českých mléčných výrobků a mléka
Author: Uhlířová, Eva
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Mléko a produkty z něj vyrobené jsou uznávanými zdroji živin ve stravě nejen dětí, ale i dospělých jedinců. Cílem této práce je analyzovat komunikační strategii firmy Fides Agro, spol. s r. o., jejímž záměrem bylo zvýšení spotřeby mléka a mléčných výrobků mezi českými spotřebiteli. Na základě této analýzy a dotazníkového šetření posléze stanovit směr, jímž by se propagace mléčného sektoru měla v budoucnu ubírat. V teoretické části práce jsou popsána východiska nutná ke zpracování komunikační strategie, dále faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele v oblasti potravin. Analytická část obsahuje SWOT analýzu mléčného odvětví, analýzu dosavadní komunikační strategie firmy a vyhodnocení dotazníkového šetrní: Český spotřebitel x mléko a mléčné výrobky. Na základě výstupů analytické části je vypracován projekt inovace komunikační strategie firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15066
Date: 2011-08-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 21319


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
uhlířová_2011_dp.pdf 1.617Mb PDF View/Open
uhlířová_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
uhlířová_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account