Projekt komunikační strategie firmy Fides Agro, spol. s r. o. zaměřený na podporu konzumace českých mléčných výrobků a mléka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie firmy Fides Agro, spol. s r. o. zaměřený na podporu konzumace českých mléčných výrobků a mléka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Uhlířová, Eva
dc.date.accessioned 2012-03-09T04:17:19Z
dc.date.available 2012-03-09T04:17:19Z
dc.date.issued 2011-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15066
dc.description.abstract Mléko a produkty z něj vyrobené jsou uznávanými zdroji živin ve stravě nejen dětí, ale i dospělých jedinců. Cílem této práce je analyzovat komunikační strategii firmy Fides Agro, spol. s r. o., jejímž záměrem bylo zvýšení spotřeby mléka a mléčných výrobků mezi českými spotřebiteli. Na základě této analýzy a dotazníkového šetření posléze stanovit směr, jímž by se propagace mléčného sektoru měla v budoucnu ubírat. V teoretické části práce jsou popsána východiska nutná ke zpracování komunikační strategie, dále faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele v oblasti potravin. Analytická část obsahuje SWOT analýzu mléčného odvětví, analýzu dosavadní komunikační strategie firmy a vyhodnocení dotazníkového šetrní: Český spotřebitel x mléko a mléčné výrobky. Na základě výstupů analytické části je vypracován projekt inovace komunikační strategie firmy. cs
dc.format text: 135 s.; přílohy: 12 s. cs
dc.format.extent 1696381 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mléčný sektor cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dairy industry en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt komunikační strategie firmy Fides Agro, spol. s r. o. zaměřený na podporu konzumace českých mléčných výrobků a mléka cs
dc.title.alternative The Communication Strategy Project of Fides Agro, spol. s r. o. Aimed at Supporting Consumption of the Czech Dairy Products en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Paulík, Ivo
dc.date.accepted 2011-09-12
dc.description.abstract-translated Milk and dairy products are recognized sources of nutrients in the diet of children and adults. The aim of this thesis is to analyze the communication strategy of the company Fides Agro, spol. s r. o. which aim was to support consumption of milk and dairy products among Czech consumers. Based on the analysis and the survey then will be set the direction which will determine the future promotion of the dairy sector. The theoretical part describes the bases needed for processing the communication strategy, as well as factors that affect the buying behavior of consumers in the food sector. The analytical part includes a SWOT analysis of dairy industry, an analysis of existing communication strategy and and an evaluation survey called: The Czech consumer x milk and dairy products. According to the results of analytical part is determined the innovation project of communication strategy. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21319
dc.date.assigned 2011-06-24
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
uhlířová_2011_dp.pdf 1.617Mb PDF View/Open
uhlířová_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
uhlířová_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account