Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci
Author: Bílá, Zuzana
Advisor: Pospíšil, Jan
Abstract: Bakalářská práce se zabývá Sociální reklamou a její rolí v dnešní marketingové komunikaci. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z oblasti reklamy, sociálního marketingu, sociální reklamy, její historie a účinnosti. Dále je analyzována konkretní sociální kampaň a je hodnocena účinnost a efektivita současné sociální reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15285
Date: 2011-05-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: D 19498


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bílá_2011_bp.pdf 1.395Mb PDF View/Open
bílá_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
bílá_2011_op.zip 16.51Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account