Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pospíšil, Jan cs
dc.contributor.author Bílá, Zuzana cs
dc.date.accessioned 2012-03-09T07:13:40Z
dc.date.available 2012-03-09T07:13:40Z
dc.date.issued 2011-05-06 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15285
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá Sociální reklamou a její rolí v dnešní marketingové komunikaci. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z oblasti reklamy, sociálního marketingu, sociální reklamy, její historie a účinnosti. Dále je analyzována konkretní sociální kampaň a je hodnocena účinnost a efektivita současné sociální reklamy. cs
dc.format 66 cs
dc.format.extent 1463560 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject účinnost sociální reklamy cs
dc.subject bezpečnost silničního provozu cs
dc.subject advertising en
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject efficiency of social advertising en
dc.subject road safety en
dc.title Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci cs
dc.title.alternative Social advertising and its role in today's marketing communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemčoková, Katarína cs
dc.date.accepted 2011-06-15 cs
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with Social advertising and its role in today?s marketing communications. The theoretical knowledge of advertising, social marketing, social advertising, its history and efficiency is elaborated in theory. Furthermore, the concrete social advertising campaign is analysed, and the effectiveness and efficiency of currents social advertising is evaluated. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19498
dc.date.assigned 2011-02-01 cs
utb.result.grade D
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
bílá_2011_bp.pdf 1.395Mb PDF View/Open
bílá_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
bílá_2011_op.zip 16.51Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account