Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci
Autor: Bílá, Zuzana
Vedoucí: Pospíšil, Jan
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá Sociální reklamou a její rolí v dnešní marketingové komunikaci. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z oblasti reklamy, sociálního marketingu, sociální reklamy, její historie a účinnosti. Dále je analyzována konkretní sociální kampaň a je hodnocena účinnost a efektivita současné sociální reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15285
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: D 19498


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bílá_2011_bp.pdf 1.395Mb PDF Zobrazit/otevřít
bílá_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bílá_2011_op.zip 16.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet