The importance of non-verbal communication in business

DSpace Repository

Language: English čeština 

The importance of non-verbal communication in business

Show full item record

No preview available
Title: The importance of non-verbal communication in business
Author: Mujezinovic, Nina
Advisor: Voráčová, Kateřina
Abstract: Teoretická část mojí práce pojednává o neverbální komunikaci a definuje ji jako nejdůležitější formu komunikace. Tato práce také demonstruje způsoby neverbální komunikace nutné pro dosažení úspěchu v jednání, obchodních schůzkách, veřejných projevech a pracovních pohovorech. Praktická část práce je pak zaměřena na výzkum, jímž byla dokázána důležitost nonverbální komunikace v obchodním jednání. Výsledky výzkumu jsou zpracovány na základě písemných dotazníků a osobních pohovorů z třiceti různých firem. Cílem této práce je identifikace kritérií úspěšné neverbální komunikace a také zpracování forem obranné neverbální komunikace v nestandardních podmínkách (např. při potlačení emocí a při komunikaci v nepříjemných situacích)
URI: http://hdl.handle.net/10563/15337
Date: 2011-05-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 19674


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mujezinovic_2011_bp.pdf 910.4Kb PDF View/Open
mujezinovic_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
mujezinovic_2011_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account