The importance of non-verbal communication in business

DSpace Repository

Language: English čeština 

The importance of non-verbal communication in business

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voráčová, Kateřina
dc.contributor.author Mujezinovic, Nina
dc.date.accessioned 2012-03-09T08:00:07Z
dc.date.available 2012-03-09T08:00:07Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15337
dc.description.abstract Teoretická část mojí práce pojednává o neverbální komunikaci a definuje ji jako nejdůležitější formu komunikace. Tato práce také demonstruje způsoby neverbální komunikace nutné pro dosažení úspěchu v jednání, obchodních schůzkách, veřejných projevech a pracovních pohovorech. Praktická část práce je pak zaměřena na výzkum, jímž byla dokázána důležitost nonverbální komunikace v obchodním jednání. Výsledky výzkumu jsou zpracovány na základě písemných dotazníků a osobních pohovorů z třiceti různých firem. Cílem této práce je identifikace kritérií úspěšné neverbální komunikace a také zpracování forem obranné neverbální komunikace v nestandardních podmínkách (např. při potlačení emocí a při komunikaci v nepříjemných situacích) cs
dc.format 48 cs
dc.format.extent 932338 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: nonverbální komunikace cs
dc.subject obchod cs
dc.subject obchodní komunikace cs
dc.subject Keywords: non-verbal communication en
dc.subject business en
dc.subject business communication en
dc.title The importance of non-verbal communication in business cs
dc.title.alternative The Importance of Non-Verbal Communication in Business en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čechová, Hana
dc.date.accepted 2011-06-15
dc.description.abstract-translated In theoretical part, non-verbal communication is defined as the most important form of communication. With my research I verify the importance of non verbal communication in business and demonstrate how to get the best from it for successful negotiations, business meetings, and public speaking and job interviews. Practical part is done by administering written questionnaires, using e-mail questionnaires as well as personal interviews (face-to-face) among thirty different companies. The aim of this research is to identify the criteria that successful business people must have in order to win a contract or sale and how they can modify and hide their real emotions or reactions in an unpleasant or contradictory situation by different gestures of non verbal communication. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19674
dc.date.assigned 2011-02-01
utb.result.grade C
local.subject nonverbální komunikace cs
local.subject nonverbal communication en


Files in this item

Files Size Format View
mujezinovic_2011_bp.pdf 910.4Kb PDF View/Open
mujezinovic_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
mujezinovic_2011_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account