Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích
Author: Zárubová, Veronika
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Cílem této diplomové práce je zkoumání problematiky seniorů jako cílové skupiny v marke-tingových komunikacích. V teoretické části je zpracována problematika stáří a stárnutí, na ni navazuje kapitola zabývající se marketingovými komunikacemi a poslední část se týká cestovního ruchu a cestování seniorů. Praktickou částí je analýza ? výběr cestovních kance-láří zčásti nebo zcela zaměřených na seniory a následné srovnání jejich nabídek a komuni-kace směřované na tuto cílovou skupinu. Na základě výsledků analýzy je vypracován pro-jekt, kterým je navržení fiktivní cestovní kanceláře pro seniory, její nabídky a zejména ko-munikační strategie zacílené na seniory.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15355
Date: 2011-04-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18436


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zárubová_2011_dp.pdf 2.670Mb PDF View/Open
zárubová_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word View/Open
zárubová_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account