Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Zárubová, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-09T08:18:38Z
dc.date.available 2012-03-09T08:18:38Z
dc.date.issued 2011-04-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15355
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je zkoumání problematiky seniorů jako cílové skupiny v marke-tingových komunikacích. V teoretické části je zpracována problematika stáří a stárnutí, na ni navazuje kapitola zabývající se marketingovými komunikacemi a poslední část se týká cestovního ruchu a cestování seniorů. Praktickou částí je analýza ? výběr cestovních kance-láří zčásti nebo zcela zaměřených na seniory a následné srovnání jejich nabídek a komuni-kace směřované na tuto cílovou skupinu. Na základě výsledků analýzy je vypracován pro-jekt, kterým je navržení fiktivní cestovní kanceláře pro seniory, její nabídky a zejména ko-munikační strategie zacílené na seniory. cs
dc.format 88 s. cs
dc.format.extent 2800363 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject senior cs
dc.subject stáří cs
dc.subject stárnutí cs
dc.subject stárnutí populace cs
dc.subject ageismus cs
dc.subject mediální ageismus cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject cestovní kancelář pro seniory cs
dc.subject senior en
dc.subject old age en
dc.subject ageing en
dc.subject population ageing en
dc.subject ageism en
dc.subject media ageism en
dc.subject marketing communications en
dc.subject travel movement en
dc.subject travel agency for seniors en
dc.title Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích cs
dc.title.alternative Seniors as a Target Group in Marketing Communications en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is the investigation into the issue of seniors as a target group in the marketing communications. In the theoretical part the issue of old age and ageing is pro-cessed, continued with the chapter concerned the marketing communications and the last part deals with the travel movement and senior travelling. The practical part is the analysis ? selection of travel agencies partly or entirely focused on seniors and consequently the comparison of their offers and communication addressed to this target group. On the basis of the analysis results is a project worked out, which is a suggestion of a fictive travel agency for seniors, its offer and mainly communication strategy focused on seniors. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18436
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zárubová_2011_dp.pdf 2.670Mb PDF View/Open
zárubová_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word View/Open
zárubová_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account