Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci

Show full item record

No preview available
Title: Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci
Author: Marešová, Kateřina
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na interní krizové komunikace ve firmě. Cílem práce je popsat aspekty chybně vedené krizové komunikace a na základě vysledovaných fakt popsat její dopady na zaměstnance a vytyčit doporučení. Teoretická část obsahuje základní klíčové informace o krizové komunikaci s ohledem na vnitrofiremní, rozebírá důvody, proč komunikovat v období krize a zabývá se otázkou, jak vést krizovou komunikaci. V této sekci pak rozpracovává komunikační kanály, práci krizového managementu a nastiňuje důležitost komunikačního plánu. Hlavní, praktická část, teoretické poznatky aplikuje do praktického pohledu a analyzuje na základě výzkumného šetření chybně vedenou krizovou komunikaci pohledem zaměstnanců firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15560
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 18703


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
marešová_2011_bp.pdf 756.8Kb PDF View/Open
marešová_2011_vp.doc 126Kb Microsoft Word View/Open
marešová_2011_op.zip 89.28Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account