Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Marešová, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-09T10:25:05Z
dc.date.available 2012-03-09T10:25:05Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15560
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na interní krizové komunikace ve firmě. Cílem práce je popsat aspekty chybně vedené krizové komunikace a na základě vysledovaných fakt popsat její dopady na zaměstnance a vytyčit doporučení. Teoretická část obsahuje základní klíčové informace o krizové komunikaci s ohledem na vnitrofiremní, rozebírá důvody, proč komunikovat v období krize a zabývá se otázkou, jak vést krizovou komunikaci. V této sekci pak rozpracovává komunikační kanály, práci krizového managementu a nastiňuje důležitost komunikačního plánu. Hlavní, praktická část, teoretické poznatky aplikuje do praktického pohledu a analyzuje na základě výzkumného šetření chybně vedenou krizovou komunikaci pohledem zaměstnanců firmy. cs
dc.format 47 s. (62 355 znaků) cs
dc.format.extent 774993 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject dopady cs
dc.subject krize cs
dc.subject Communication en
dc.subject crisis communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject employees en
dc.subject impacts en
dc.subject crisis en
dc.title Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci cs
dc.title.alternative Aspects of Crisis Communication and their Perception by Employees en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the internal crisis communication in the company. The aim is to describe aspects of the erroneously led crisis communications and on the basis of the facts observed to describe its impact on employees and to set recommendations. The theoretical section contains basic information about the crisis communication with respect to internal company communication. It analyzes the reasons why the communication is essential during the crisis and addresses the question of how to manage crisis communications. This section also elaborates the channels of communication, crisis management work and outlines the importance of the communication plan. The main practical part applies the theoretical knowledge to the practical point of view and analyzes the erroneously led crisis communication from the employees' point of view - based on the research. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18703
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
marešová_2011_bp.pdf 756.8Kb PDF View/Open
marešová_2011_vp.doc 126Kb Microsoft Word View/Open
marešová_2011_op.zip 89.28Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account