Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald's

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald's

Show full item record

No preview available
Title: Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald's
Author: Svoboda, Michal
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Bakalářská práce se zabývá etikou ve vztahu k marketingu firem, konkrétně McDonald's. Marketing korporací může velmi silně ovlivňovat společnost v mnoha rovinách. Proto veřejnost kladně vnímá etickou aktivitu firem a pozitivně hodnotí tyto činnosti. Etické a samoregulační kodexy by měly mířit nad legislativní rámec. Firmám chovajícím se společensky zodpovědně dávají zákazníci častěji přednost. V teoretické části práce je popsáno téma etiky, práva, společenské odpovědnosti firem a její historie i náplně v EU a v ČR. Praktická část a výzkum vztahuje tuto problematiku na úspěšnou firmu McDonald's. Výzkum ukazuje sílu marketingu a střet etiky se ziskem v praxi. Zkoumá, analyzuje a komentuje vybrané formy marketingových komunikací McDonald's. Závěrem je věnován smyslu CSR, jeho míře dobrovolnosti, ale také zneužitelnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15718
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18722


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
svoboda_2011_bp.pdf 5.949Mb PDF View/Open
svoboda_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
svoboda_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account