Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald's

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald's

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Svoboda, Michal
dc.date.accessioned 2012-03-09T12:26:15Z
dc.date.available 2012-03-09T12:26:15Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15718
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá etikou ve vztahu k marketingu firem, konkrétně McDonald's. Marketing korporací může velmi silně ovlivňovat společnost v mnoha rovinách. Proto veřejnost kladně vnímá etickou aktivitu firem a pozitivně hodnotí tyto činnosti. Etické a samoregulační kodexy by měly mířit nad legislativní rámec. Firmám chovajícím se společensky zodpovědně dávají zákazníci častěji přednost. V teoretické části práce je popsáno téma etiky, práva, společenské odpovědnosti firem a její historie i náplně v EU a v ČR. Praktická část a výzkum vztahuje tuto problematiku na úspěšnou firmu McDonald's. Výzkum ukazuje sílu marketingu a střet etiky se ziskem v praxi. Zkoumá, analyzuje a komentuje vybrané formy marketingových komunikací McDonald's. Závěrem je věnován smyslu CSR, jeho míře dobrovolnosti, ale také zneužitelnosti. cs
dc.format 68 s. cs
dc.format.extent 6238711 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CSR cs
dc.subject PR cs
dc.subject reklama cs
dc.subject etika cs
dc.subject kodex cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject fast food cs
dc.subject heirarchie cs
dc.subject Fair trade cs
dc.subject benefit cs
dc.subject holistický cs
dc.subject stakeholders cs
dc.subject stockholders cs
dc.subject desk researsch cs
dc.subject cause related cs
dc.subject postmaterialismus cs
dc.subject fenomén cs
dc.subject frančíza cs
dc.subject mcdonaldizace cs
dc.subject proces cs
dc.subject byrokracie cs
dc.subject racionaliza-ce cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject dehumanizace cs
dc.subject kvantifikace cs
dc.subject iracionalita cs
dc.subject enviromentální cs
dc.subject hypozéza cs
dc.subject analýza cs
dc.subject interpretace cs
dc.subject CSR en
dc.subject PR en
dc.subject advertising en
dc.subject ethics en
dc.subject codes en
dc.subject legislation en
dc.subject fast food en
dc.subject heirarchie en
dc.subject Fair Trade en
dc.subject benefits en
dc.subject holistic en
dc.subject stakeholders en
dc.subject stockholders en
dc.subject desk research en
dc.subject cause related en
dc.subject post-materialism en
dc.subject a phenomenon franchise en
dc.subject McDonaldization en
dc.subject the process en
dc.subject bureaucracy en
dc.subject rationalization en
dc.subject efficiency en
dc.subject dehumanization en
dc.subject quantification en
dc.subject irrationality en
dc.subject environ-mental en
dc.subject hypozéza en
dc.subject analysis en
dc.subject interpretation en
dc.title Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald's cs
dc.title.alternative Communications Chosen Ethical Principles to the Example of the Firm of McDonald's en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brázda, Radim
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The ethics and its relation to marketing activities of the companies, especially McDo-nalds's company, is the core theme of this thesis. Marketing activities of various cor-porations can influence society in various levels. Society positively percie-ves corporeate social responsibility activities of companies. However, ethic and selfregulation codexes should aim beyond the legal frame. The compa-nies implementing corporate social responsibilit activities are privileged. Ethics and law as a science and corporate social responsibility of the companies and its history in EU and Czech republic are described in in the theoretical part. These issues have been put into relation to the reality of the existing succesfull company McDonalds. The research part reflects the power of marketing and mutual crosspoints of ethics and willingness to gain profit. Celected forms of marketing communication of Mc Donalds have been researeched, analyzed and commented. The meaning of CSR have been summed up in the final part. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18722
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
svoboda_2011_bp.pdf 5.949Mb PDF View/Open
svoboda_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
svoboda_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account