Motivace a možnosti jejího efektivního uplatnění ve výuce odborných předmětů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace a možnosti jejího efektivního uplatnění ve výuce odborných předmětů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Prokeš, Antonín
dc.date.accessioned 2012-03-09T13:28:52Z
dc.date.available 2012-03-09T13:28:52Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15792
dc.description.abstract Pro práci jsou charakteristické dvě volně na sebe navazující části. V první části se zabývám teoretickými východisky. Minimum nezbytné teorie, které je potřeba pro vypracování prak-tické části. Cílovou skupinou jsou pro mne v této práci žáci středních škol ve Zlínském kraji. Teoretická část nabízí část věnovanou obecně pojmu motivace a dále jsou zde nastíněny, hlavní faktory ovlivňující motivaci žáků při výběru střední školy. Praktická část se zabý-vá zkoumáním toho, zda jsou faktory uvedené v teoretické části opravdu v procesu výběru střední školy podstatnými. cs
dc.format 56 s. cs
dc.format.extent 1587025 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Motiv cs
dc.subject motivace cs
dc.subject emoce cs
dc.subject žák střední školy cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject učitel cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject Motive en
dc.subject motivation en
dc.subject emotion en
dc.subject high schoul student en
dc.subject parents en
dc.subject teacher en
dc.subject high school en
dc.title Motivace a možnosti jejího efektivního uplatnění ve výuce odborných předmětů cs
dc.title.alternative Motivation and possibilities of its effective use in teaching vocational subjects en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2011-06-24
dc.description.abstract-translated This disertation includes two parts. First part drala theoretical data. Minimum of the ne-cessary gheory, which is reguisite to draw up a practical part. The target group is in this work for me high schoul students of high school in the Zlin region. The theoretical part has a section dedicated to the concept of motivation in general and are outlined here, in my view, the main factors influencing the pupils' motivation in selecting high school. The practical part examines whether the factors mentioned in the theoretical part are really essentials in the selection process of high school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18989
dc.date.assigned 2011-01-06
utb.result.grade E
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject studijní motivace cs
local.subject odborné školy cs
local.subject secondary school students en
local.subject motivation to study en
local.subject vocational schools en


Files in this item

Files Size Format View
prokeš_2011_bp.pdf 1.513Mb PDF View/Open
prokeš_2011_vp.zip 15.02Kb Unknown View/Open
prokeš_2011_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account