An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants
Author: Mura, Roman
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem bakalářské práce je prozkoumat možnost založení nové restaurace rychlého občerstvení na Opavsku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky odvětví rychlého občerstvení, marketingového výzkumu a Porterovy analýzy konkurenčního prostředí. Praktická část analyzuje opavský trh rychlého občerstvení a intenzitu konkurence za pomocí Porterovy analýzy. Poté je proveden dotazníkový průzkum, který má zjistit, zdali je na Opavsku zájem zákazníků o novou restauraci rychlého občerstvení. Výsledky dotazníkového průzkumu a Porterovy analýzy jsou využity v závěrečných doporučeních k možnému podnikatelskému záměru vybudování restaurace rychlého občerstvení v Opavském regionu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16212
Date: 2011-05-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 19559


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mura_2011_bp.pdf 1.855Mb PDF View/Open
mura_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
mura_2011_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account