An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants
Autor: Mura, Roman
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je prozkoumat možnost založení nové restaurace rychlého občerstvení na Opavsku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky odvětví rychlého občerstvení, marketingového výzkumu a Porterovy analýzy konkurenčního prostředí. Praktická část analyzuje opavský trh rychlého občerstvení a intenzitu konkurence za pomocí Porterovy analýzy. Poté je proveden dotazníkový průzkum, který má zjistit, zdali je na Opavsku zájem zákazníků o novou restauraci rychlého občerstvení. Výsledky dotazníkového průzkumu a Porterovy analýzy jsou využity v závěrečných doporučeních k možnému podnikatelskému záměru vybudování restaurace rychlého občerstvení v Opavském regionu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16212
Datum: 2011-05-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 19559


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mura_2011_bp.pdf 1.855Mb PDF Zobrazit/otevřít
mura_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mura_2011_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet