Komparace přístupů v rámci osobnostně sociálního rozvoje studentů sociální pedagogiky

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Komparace přístupů v rámci osobnostně sociálního rozvoje studentů sociální pedagogiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komparace přístupů v rámci osobnostně sociálního rozvoje studentů sociální pedagogiky
Autor: Řihák, Tomáš
Vedoucí: Andrysová, Pavla
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se zabývám komparací dvou přístupů k osobnostnímu rozvoji. A to sociálně-psychologickým výcvikem a psychosomatickými disciplínami. Práce obsahuje teoretický základ obou směrů, které porovnávám. Dále jejich stručnou historii a současný stav. Výzkumná část práce obsahuje hlavní kategorie, ve kterých mohou být rozdíly v jednotlivých přístupech k osobnostnímu rozvoji. Výzkum byl realizován díky studentům sociální pedagogiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Práce by měla sloužit pro budoucí studenty, jako počátečný náhled do problematiky obou přístupů, kterými lze rozvíjet osobnostní stránku nejen u studentů sociální pedagogiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16402
Datum: 2011-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 19462


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řihák_2011_bp.pdf 1.970Mb PDF Zobrazit/otevřít
řihák_2011_vp.zip 14.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
řihák_2011_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet