Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti
Author: Lapčíková, Eva
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce se zabývá v teoretické části novými trendy v marketingové komunikaci, kde jsou jednotlivé trendy popsány. Samostatná kapitola je věnována guerilla marketingu, protože projektová část bude tvořená zejména z reklamních guerillových kampaní. Analytická část popisuje taneční školu v Uherském Hradišti, SWOT analýzu, analýzu konkurence a zhodnocuje její současný stav marketingové komunikace. V této části práce je také věnována kapitola ne tématu nejznámější guerillová kampaň v ČR. V projektové části jsou navrženy tři guerillové reklamní kampaně pro taneční školu Nancy v Uherském Hradišti. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16482
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21080


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lapčíková_2011_dp.pdfBlocked 2.183Mb PDF
lapčíková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
lapčíková_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account