Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu

Show full item record

No preview available
Title: Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu
Author: Chýlová, Martina
Advisor: Řeháčková, Helena
Abstract: Diplomová práce se zabývá asertivními dovednostmi pedagogů ve vyučovacím procesu. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci, její druhy, funkce, zlozvyky a také na pedagogickou komunikaci. Další kapitola pojednává všeobecně o asertivitě a také o asertivitě učitele. Třetí kapitola popisuje osobnost učitele a vyučovací proces. Praktická část je věnována výzkumu asertivity pedagogů ve vyučovacím procesu, která se zjišťovala kvalitativním výzkumem, doplněným kvantitativní analýzou dotazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16557
Date: 2011-04-27
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: C 19249


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chýlová_2011_dp.pdf 4.733Mb PDF View/Open
chýlová_2011_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
chýlová_2011_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account