Řízení image velké firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Řízení image velké firmy

Show full item record

No preview available
Title: Řízení image velké firmy
Author: Vyoralová, Sandra
Advisor: Svoboda, Václav
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou řízení image velké firmy. Pro potřeby práce je zvoleno řízení image společnosti T-Mobile Česká republika. V teoretické části je nastíněna problematika řízení image, korporátní identity a metodické přístupy k analýze image. Následuje praktická část, která seznamuje se společností T-Mobile a posléze se detailně zaobírá prvky firemní identity společnosti a image, analyzuje výzkumy image T-Mobilu. Poslední část-projektová, se zabývá možností jak ještě efektivněji řídit image a zlepšit tak celkový obraz společnosti v očích zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16576
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 18433


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vyoralová_2011_dp.pdf 10.57Mb PDF View/Open
vyoralová_2011_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
vyoralová_2011_op.doc 125Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account