Řízení image velké firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Řízení image velké firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Vyoralová, Sandra
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:56:15Z
dc.date.available 2012-03-09T23:56:15Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16576
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou řízení image velké firmy. Pro potřeby práce je zvoleno řízení image společnosti T-Mobile Česká republika. V teoretické části je nastíněna problematika řízení image, korporátní identity a metodické přístupy k analýze image. Následuje praktická část, která seznamuje se společností T-Mobile a posléze se detailně zaobírá prvky firemní identity společnosti a image, analyzuje výzkumy image T-Mobilu. Poslední část-projektová, se zabývá možností jak ještě efektivněji řídit image a zlepšit tak celkový obraz společnosti v očích zákazníků. cs
dc.format 128 s. (139242 znaků) cs
dc.format.extent 11088786 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Image cs
dc.subject řízení image cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject T-Mobile Česká republika cs
dc.subject Image en
dc.subject image management en
dc.subject corporate identity en
dc.subject T-Mobile Czech Republic en
dc.title Řízení image velké firmy cs
dc.title.alternative Image Management of Large Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated Dissertation deals with the issue of image management in large company. For the purpose of this work is selected image management of company called T-Mobile Czech Republic. The theoretical part outlines issue around image management, corporate identity and met-hodological approaches to image analysis. Followed by a practical section which introduces T-Mobile company, then discusses in detail the elements of corporate identity and image, analyzes image researches about T-Mobile. The last part - the project considers how to improve the image management even more and therefore enhance the brand image in the eyes of customers. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18433
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vyoralová_2011_dp.pdf 10.57Mb PDF View/Open
vyoralová_2011_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
vyoralová_2011_op.doc 125Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account