Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Bajzová, Beáta
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:57:43Z
dc.date.available 2012-03-09T23:57:43Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16580
dc.description.abstract Prostredníctvom diplomovej práce analyzujem situáciu vo vybranej spoločnosti, Hotel GARNI, z hľadiska vzťahov so zákazníkmi. Diplomová práca sa zoberá návrhom projektu zavádzania systému CRM do spoločnosti Hotel GARNI, s.r.o. Cieľom tohto projektu je vytváranie a udržovanie vzťahu so zákazníkmi a vytvorenie konkurenčnej výhody. cs
dc.format 99 s. (114 615 znakov) cs
dc.format.extent 1666874 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject CRM cs
dc.subject vzťahy s klientmi cs
dc.subject komunikácia cs
dc.subject spokojnosť zákazníkov cs
dc.subject segmentácia zákazníkov cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject CRM en
dc.subject relationships with the customers en
dc.subject communication en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject customer segmentation en
dc.title Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project Implementation CRM as Competitive Advantage of Company Hotel GARNI, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Smatana, Peter
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated Our diploma thesis analyzes the actual situation in a particular company, namely in Hotel GARNI, in terms of the existing relationships with the customers. It also deals with the pro-posal of implementing a CRM system within the company of Hotel GARNI, s.r.o. The main objective of this project is to create and maintain the relationships with the customers and thus creating a competitive advantage. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20739
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
bajzová_2011_dp.pdfBlocked 1.589Mb PDF View/Open
bajzová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
bajzová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account