Projekt marketingového řízení firmy Unikov, spol. s r. o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení firmy Unikov, spol. s r. o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového řízení firmy Unikov, spol. s r. o.
Author: Ondráčková, Ludmila
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení, a marketingového plánování. V praktické části je provedena analýza interního a externího prostředí a hodnotí stav jeho současného marketingového řízení. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt marketingového řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Marketingové strategie jsou pak podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingové řízení a zvýšit tak podíl firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16714
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika
Grade for thesis and defense: A 21174


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ondráčková_2011_dp.pdfBlocked 1.846Mb PDF
ondráčková_2011_vp.pdf 34.13Kb PDF View/Open
ondráčková_2011_op.pdf 1.329Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account