Erotika a sex v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Erotika a sex v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Vaculík, Jiří
dc.date.accessioned 2012-03-10T04:59:26Z
dc.date.available 2012-03-10T04:59:26Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17000
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou využívání erotických a sexuálních prvků v současných a nedávných reklamních kampaních probíhajících na území České republiky na venkovních plochách, internetu a v tisku. Teoretická část přináší stručnou historickou rekapitulaci vývoje reklamy a tuzemského stavu právní regulace i samoregulace reklamy, dále pak pohled na psychologické působení reklamy a erotiky na člověka. Praktická část se zabývá analýzou dat z pravidelných průzkumů Češi a reklama a srovnáním s vlastním průzkumem realizovaným pro účely této práce. Součástí praktického bloku je i analýza vybraných reklamních kampaní. V projektové části je formulován jednoduchý a široce využitelný samoregulační nástroj reklamy uplatnitelný v internetovém prostředí a zároveň doporučení oblastí, ve kterých by měla být posílena státní regulace. cs
dc.format 87 s. (113 477 znaků), cs
dc.format.extent 2478210 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Erotika a sex v reklamě cs
dc.subject regulace reklamy cs
dc.subject samoregulace reklamy cs
dc.subject Češi a reklama cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject Rada pro reklamu cs
dc.subject psychologické působení erotiky a sexu cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject Erotic and sexual elements in advertising en
dc.subject advertising regulation en
dc.subject advertising self-regulation en
dc.subject Czech and the Advertising en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject Czech Advertising Standards Council en
dc.subject psychological effects of erotic and sexual elements en
dc.subject ethics code en
dc.title Erotika a sex v reklamě cs
dc.title.alternative Erotica and Sex in Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2011-10-11
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on using erotic and sexual elements in contemporary Czech outdoor, Internet and advertising campaigns. Theoretical part of this thesis brings brief description of the evolution of advertising and the current state of advertising regulation and self-regulation. The theoretical part also contains a view of psychological aspects of using erotic and sexual elements in advertising. The practical part is focused on data analysis from the periodic surveys ?Czech and the Advertising? in comparison to a survey performed especially for the purpose of this thesis. Analysis of selected advertising campaigns is included. The project part offers an easy and widely usable advertising self-regulation tool applicable in the Internet environment and also some recommendations about advertising regulation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18619
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vaculík_2011_dp.pdf 2.363Mb PDF View/Open
vaculík_2011_vp.doc 358.5Kb Microsoft Word View/Open
vaculík_2011_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account