Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o.
Author: Teicher, Henrich
Advisor: Štefánek, Radoslav
Abstract: Hlavním cílem práce je návrh event marketingové akce, pomocí které bude společnost schopna zlepšit své konkurenční postavení na trhu. V teoretické části je definován pojem event marketing, popsané hlavní zásady realizace eventu a zážitky, které jsou podstatou úspěšné event marketingové akce. V praktické části je pak navržen konkrétní event pro společnost Sestav, která má v úmyslu zlepšit vztahy se svými pravidelnými zákazníky. V závěru jsou uvedeny přínosy a rizika, která mohou nastat při realizaci eventu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17281
Date: 2011-05-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 16966


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
teicher_2011_bp.pdf 1.226Mb PDF View/Open
teicher_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
teicher_2011_op.zip 27.45Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account