Dohoda jako způsob řešení konfliktních situací u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Dohoda jako způsob řešení konfliktních situací u dětí předškolního věku

Show full item record

No preview available
Title: Dohoda jako způsob řešení konfliktních situací u dětí předškolního věku
Author: Tesaříková, Klára
Advisor: Včelařová, Hana
Abstract: Bakalářská práce se věnuje dětem předškolního věku. Zajímá se o to, zda jsou děti v tomto věku schopny použít při řešení konfliktních situací dohodu. Teoretická část je zaměřena na předškolní věk z pohledu vývojové psychologie, na vymezení základních pojmů z oblasti konfliktu a řešení konfliktu. Dále se teoretická část zabývá tím, jaký má v této oblasti pro dítě význam rodina. Praktická část je realizována pomocí kvalitativního výzkumu. Tento výzkum je zaměřen na sedm dětí z Mateřské školy v Tetěticích, u kterých bylo sledováno, zda jsou schopny využít dohodu při řešení konfliktních situací. To vše je doplněno o pohled učitele a rodičů dětí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17626
Date: 2011-05-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 19475


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tesaříková_2011_bp.pdf 2.177Mb PDF View/Open
tesaříková_2011_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
tesaříková_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account