Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko
Author: Švecová, Markéta
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko. Teoretická část popisuje pojmy jako je cestovní ruch, destinační marketing, strategický marketing a marketingová komunikace. Analytická část představuje mikroregion Mohelnicko a jeho předpoklady cestovního ruchu. Analyzuje potřebné informace o mikroregionu. Vyhodnocení těchto analýz je podkladem pro projekt, který má za úkol podpořit rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu a zviditelnit jej.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17659
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18425


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
švecová_2011_dp.zip 1.897Mb Unknown View/Open
švecová_2011_vp.doc 98Kb Microsoft Word View/Open
švecová_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account