Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Švecová, Markéta
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:45:53Z
dc.date.available 2012-03-10T18:45:53Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17659
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko. Teoretická část popisuje pojmy jako je cestovní ruch, destinační marketing, strategický marketing a marketingová komunikace. Analytická část představuje mikroregion Mohelnicko a jeho předpoklady cestovního ruchu. Analyzuje potřebné informace o mikroregionu. Vyhodnocení těchto analýz je podkladem pro projekt, který má za úkol podpořit rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu a zviditelnit jej. cs
dc.format 87 s. cs
dc.format.extent 1990061 bytes cs
dc.format.mimetype application/zip cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject mikroregion cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject tourism en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject microregion en
dc.subject situation analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko cs
dc.title.alternative The Tourism Marketing Strategy of Mohelnice Microregion en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated My graduation theses is engaged in tourism marketing strategy of Mohelnice microregion. Theoretical part describes notions like tourism, destination marketing, strategical marketing and marketing communication. Analytical part presents Mohelnice microregion and its tourism potential. It contains necessary information about microregion. Interpretation of these analysis are the base for a project. The main task of the project is to support tourism development in microregion and promote it efficiently. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18425
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
švecová_2011_dp.zip 1.897Mb Unknown View/Open
švecová_2011_vp.doc 98Kb Microsoft Word View/Open
švecová_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account