Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL
Author: Hanáčková, Lucie
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL, jejíž hlavní činností je nejen prodej knih, ale i provoz literární kavárny a galerie. Teoretická část je na základě literárních pramenů věnována hlavní problematice marketingu, především však marketingové komunikaci. V rámci praktické části je hlavním cílem zanalyzovat současnou situaci firmy ve využívání marketingové komunikace a marketingového mixu a následně na základě dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro efektivnější využití propagačních nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17742
Date: 2011-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 22539


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hanáčková_2011_bp.pdfBlocked 3.356Mb PDF
hanáčková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
hanáčková_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account