Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet

Show full item record

No preview available
Title: Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet
Author: Večerek, Kryštof
Advisor: Pospíšil, Jan
Abstract: Záměrem bakalářské práce je analýza vlivu internetu na hudební průmysl a analýza alternativních marketingových strategií v hudebním průmyslu. Teoretická část popisuje internet jako takový, historii a principy hudebního průmyslu, vliv internetu na marketing a koncept marketingového mixu. Tyto poznatky jsou následně aplikovány na marketingové možnosti a strategie v hudebním průmyslu. Toto slouží jako teoretické východisko pro praktickou část. Praktická část analyzuje jednotlivé marketingové strategie a vliv internetu na hudební průmysl. Strategie jsou hodnoceny podle prodejnosti hudby a různých dalších faktorů. V závěru práce nabízí několik obecných a konkrétních doporučení pro hudebníky ohledně marketingových strategií. Dosažené závěry jsou tyto: internet hudební průmysl v mnoha směrech obohatil; negativní vliv hudebního pirátství je minimální, v některých aspektech dokonce pozitivní; je možné dosáhnout úspěchu jako hudebník a ideálním způsobem je diverzifikace produktové části marketingového mixu
URI: http://hdl.handle.net/10563/17938
Date: 2011-05-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 19600


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
večerek_2011_bp.pdf 565.4Kb PDF View/Open
večerek_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
večerek_2011_op.zip 17.66Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account