Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Aukro s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Aukro s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Aukro s.r.o.
Author: Juráková, Hana
Advisor: Fialová, Šárka
Abstract: V mé bakalářské práci se zaměřím na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Aukro, která patří k nejúspěšnějším firmám ve Zlíně. Tuto práce jsem rozdělila na dvě části: na teoretickou a praktickou část. V teorii se zaměřím na význam zákazníka a vliv jeho spokojenosti na prosperující podnikání. Popíšu také proces marketingového výzkumu, který tvořil důležitou část mé práce. Vytvořila jsem dotazník určený pro zákazníky společnosti Aukro, který zahrnoval otázky týkající se kvality poskytovaných služeb. Výsledky uvedu v praktické části a také přidám několik doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků, které budou vycházet z dosažených dat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18101
Date: 2011-05-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 19530


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
juráková_2011_bp.pdf 1.410Mb PDF View/Open
juráková_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
juráková_2011_op.zip 15.90Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account