Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Aukro s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Aukro s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fialová, Šárka
dc.contributor.author Juráková, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:19:21Z
dc.date.available 2012-03-11T11:19:21Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18101
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se zaměřím na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Aukro, která patří k nejúspěšnějším firmám ve Zlíně. Tuto práce jsem rozdělila na dvě části: na teoretickou a praktickou část. V teorii se zaměřím na význam zákazníka a vliv jeho spokojenosti na prosperující podnikání. Popíšu také proces marketingového výzkumu, který tvořil důležitou část mé práce. Vytvořila jsem dotazník určený pro zákazníky společnosti Aukro, který zahrnoval otázky týkající se kvality poskytovaných služeb. Výsledky uvedu v praktické části a také přidám několik doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků, které budou vycházet z dosažených dat. cs
dc.format 43 s. (67 967) cs
dc.format.extent 1479154 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject moderní marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject modern marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject competition en
dc.subject questionnaire en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Aukro s.r.o. cs
dc.title.alternative A Customer Satisfaction Analysis of Aukro Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I will focus on customer satisfaction of company Aukro which is one of the most successful companies in Zlín. I divided my thesis into two parts: theoretical and practical one. In theory I will describe an importance of the customers and influence of their satisfaction on a good business. I will also describe the process of marketing research which makes an essential part of my thesis. I set up a questionnaire dedicated to the customers of Aukro comprising questions about qualities of Aukro services. I will introduce all results in the practical part and also add some recommendation for the company. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19530
dc.date.assigned 2011-02-01
utb.result.grade A
local.subject spokojenost zákazníků cs
local.subject elektronický obchod cs
local.subject customers satisfaction en
local.subject electronic commerce en


Files in this item

Files Size Format View
juráková_2011_bp.pdf 1.410Mb PDF View/Open
juráková_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
juráková_2011_op.zip 15.90Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account