Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Aukro s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Aukro s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Aukro s.r.o.
Autor: Juráková, Hana
Vedoucí: Fialová, Šárka
Abstrakt: V mé bakalářské práci se zaměřím na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Aukro, která patří k nejúspěšnějším firmám ve Zlíně. Tuto práce jsem rozdělila na dvě části: na teoretickou a praktickou část. V teorii se zaměřím na význam zákazníka a vliv jeho spokojenosti na prosperující podnikání. Popíšu také proces marketingového výzkumu, který tvořil důležitou část mé práce. Vytvořila jsem dotazník určený pro zákazníky společnosti Aukro, který zahrnoval otázky týkající se kvality poskytovaných služeb. Výsledky uvedu v praktické části a také přidám několik doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků, které budou vycházet z dosažených dat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18101
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 19530


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
juráková_2011_bp.pdf 1.410Mb PDF Zobrazit/otevřít
juráková_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
juráková_2011_op.zip 15.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet