Návštěvník road show a jeho vnímání eventu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návštěvník road show a jeho vnímání eventu

Show full item record

No preview available
Title: Návštěvník road show a jeho vnímání eventu
Author: Scavino, Barbara
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Předmětem bakalářské práce je analýza vnímání eventu u návštěvníka road show. Práce je složena ze dvou tematických částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z teorie marketingu, jako jsou například marketing, marketingový mix, komunikační mix, event, marketingový výzkum Převážná část je věnována segmentu event marketingu. V praktické části je cíleným výzkumem provedeným v rámci reálné road show analyzován její návštěvník, a to ve vzájemné souvztažnosti rodič-dítě. Z výsledků provedeného výzkumu pak vyplývá, jakým způsobem běžný návštěvník road show vnímá. Tento návštěvník pak bude v rámci následné diplomové práce podroben dalšímu zkoumání, které se uskuteční s delším časovým odstupem a jinou formou marketingového výzkumu, než PAPI (Pen and Paper). Následná studie tedy může ukázat vliv jednotlivých eventů road show na nákupní chování spotřebitele a jeho vnímání brandu po vystavení tomuto marketingovému sdělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18339
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18720


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
scavino_2011_bp.pdf 2.895Mb PDF View/Open
scavino_2011_vp.zip 68.72Kb Unknown View/Open
scavino_2011_op.doc 118Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account