Návštěvník road show a jeho vnímání eventu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návštěvník road show a jeho vnímání eventu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Scavino, Barbara
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:14:10Z
dc.date.available 2012-03-11T14:14:10Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18339
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza vnímání eventu u návštěvníka road show. Práce je složena ze dvou tematických částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z teorie marketingu, jako jsou například marketing, marketingový mix, komunikační mix, event, marketingový výzkum Převážná část je věnována segmentu event marketingu. V praktické části je cíleným výzkumem provedeným v rámci reálné road show analyzován její návštěvník, a to ve vzájemné souvztažnosti rodič-dítě. Z výsledků provedeného výzkumu pak vyplývá, jakým způsobem běžný návštěvník road show vnímá. Tento návštěvník pak bude v rámci následné diplomové práce podroben dalšímu zkoumání, které se uskuteční s delším časovým odstupem a jinou formou marketingového výzkumu, než PAPI (Pen and Paper). Následná studie tedy může ukázat vliv jednotlivých eventů road show na nákupní chování spotřebitele a jeho vnímání brandu po vystavení tomuto marketingovému sdělení. cs
dc.format 77 s. (97 326) cs
dc.format.extent 3035693 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject road show cs
dc.subject event cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing en
dc.subject event marketing en
dc.subject roadshow en
dc.subject event en
dc.subject marketing research en
dc.title Návštěvník road show a jeho vnímání eventu cs
dc.title.alternative A Visitor of the Roadshow and his Perception of the Event en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is to analyze the visitor's perception of the event of the road show. The work consists of two thematic parts. The theoretical part describes the ba-sic concepts of marketing theory, such as marketing, marketing mix, communications mix, event, market research Most of the segment is devoted to event marketing. The practical part is targeted by research carried out in real roadshow to analyze the visitor of the real road show, in the interdependence of the parent-child relationship. The findings of this research then shows how the average visitor perceive the road show. The visitor will be analyzed during next thesis preparation again, which will take a longer time interval, and other form of marketing research than P&P (Pen and Paper). Subsequent studies may therefore demonstrate the impact of particular events of the road show to the shopping behavior of consumer and his perception of the brand after their exposure to the marketing communications of this brand. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18720
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
scavino_2011_bp.pdf 2.895Mb PDF View/Open
scavino_2011_vp.zip 68.72Kb Unknown View/Open
scavino_2011_op.doc 118Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account